Ανακάλυψε τις βιταμίνες και τις υπόλοιπες φυσικές προτάσεις για τις αρθρώσεις και άλλες ορθοπεδικές παθήσεις για Οστά-Οστεοπόρωση

Οστά-Οστεοπόρωση

Το οστό αποτελείται κατά 30% από οργανική ύλη και 70% από άλατα ασβεστίου και φωσφόρου. Ο μεταβολισμός ασβεστίου και φωσφόρου εξαρτάται από τις ορμόνες παραθορμόνη και καλσιτονίνη αλλά και από τη βιταμίνη D. Καλές πηγές ασβεστίου εκτός από τα γαλακτοκομικά είναι το μπρόκολο, το κουνουπίδι, τα μικρά ψαράκια με τα κόκαλα, το σπανάκι, το πορτοκάλι και τα αμύγδαλα. Η φυσική δραστηριότητα και η διαιτητική πρόσληψη ασβεστίου είναι πολύ σημαντικές για την αύξηση της οστικής μάζας. Η οστική μάζα αυξάνεται μέχρι την ηλικία των 30 ετών και ύστερα ακολουθεί πτωτική πορεία. Το ζητούμενο είναι να καθυστερήσει κανείς τη μείωση της οστικής μάζας και να μετατεθεί αυτό για όσο αργότερα γίνεται. Έτσι καθυστερεί κανείς την εμφάνιση οστεοπενίας και ακολούθως οστεοπόρωσης.
  • Φυσικά
  • Αποτελεσματικά
  • Χωρίς Παρενέργειες

Ανακάλυψε τις βιταμίνες και τις υπόλοιπες φυσικές προτάσεις για τις αρθρώσεις και άλλες ορθοπεδικές παθήσεις