Με κάθε αγορά προϊόντων Terranova ενισχύετε τις δράσεις της Ζωοφιλικής Ένωσης Ηλιούπολης! Περισσότερα

Ξεχνάς συχνά;

Ξεχνάς συχνά;

MemoVigor2

Δες το video για να μάθεις περισσότερα για το MemoVigor2

Ξέρατε ότι;

Περίπου 200.000 άνθρωποι πάσχουν από άνοια στην Ελλάδα

Περίπου 200.000 άνθρωποι πάσχουν από άνοια στην Ελλάδα

Περίπου 47 εκατομμύρια άνθρωποι πάσχουν από άνοια Παγκοσμίως

Περίπου 47 εκατομμύρια άνθρωποι πάσχουν από άνοια Παγκοσμίως

1 στους 4 πιστεύει ότι δεν μπορεί να προλάβει την εμφάνιση άνοιας

1 στους 4 πιστεύει ότι δεν μπορεί να προλάβει την εμφάνιση άνοιας

Bibliography: Ελληνική Εταιρεία Νόσου Alzheimer & Συναφών Διαταραχών Αθηνών World Alzheimer Report 2019: Attitudes to dementia

Πώς δημιουργείται η μνήμη;

Κωδικοποίηση: Είναι το στάδιο κατά το οποίο δημιουργούμε αναμνήσεις με βάση τις πληροφορίες και τις εικόνες που λαμβάνουμε από τις αισθήσεις μας

Κωδικοποίηση: Είναι το στάδιο κατά το οποίο δημιουργούμε αναμνήσεις με βάση τις πληροφορίες και τις εικόνες που λαμβάνουμε από τις αισθήσεις μας

Αποθήκευση: Δημιουργείται ένας ειδικός χώρος στον εγκέφαλο για κάθε ανάμνηση

Αποθήκευση: Δημιουργείται ένας ειδικός χώρος στον εγκέφαλο για κάθε ανάμνηση

Ανάκληση: Αφορά στην ικανότητα για χρήση των αναμνήσεων που έχουν αποθηκευτεί

Ανάκληση: Αφορά στην ικανότητα για χρήση των αναμνήσεων που έχουν αποθηκευτεί

Bibliography: Ed Susman et al., (2019) Combating Memory Loss: Common problems and treatments. Mind, Mood & Memory in cooperation with Massachusetts General Hospital Boston, Massachusetts

Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν τη μνήμη μας;

Φόρτος εργασίας

Φόρτος εργασίας

Ηλικία

Ηλικία

Άγχος

Άγχος

Κακή διατροφή

Κακή διατροφή

Έλλειψη ύπνου

Έλλειψη ύπνου

Κληρονομικότητα

Κληρονομικότητα

Βιβλιογραφία: Poulose et al., (2017) Nutritional Factors Affecting Adult Neurogenesis and Cognitive Function. Adv Nutr. Raven et al., (2017) The role of sleep in regulating structural plasticity and synaptic strength: Implications for memory and cognitive function. Sleep Medicine Reviews

Ποιες είναι οι επιπτώσεις της κακής μνήμης;

Μειωμένη παραγωγικότητα

Μειωμένη παραγωγικότητα

Kακή διάθεση

Kακή διάθεση

Μείωση των κοινωνικών δραστηριοτήτων

Μείωση των κοινωνικών δραστηριοτήτων

Πώς μπορώ να διατηρήσω τη μνήμη μου;

Σωματική άσκηση

Σωματική άσκηση

Ισορροπημένη διατροφή

Ισορροπημένη διατροφή

Επαρκής ύπνος

Επαρκής ύπνος

Πνευματικές δραστηριότητες

Πνευματικές δραστηριότητες

Bibliography: Stern et al., (2019), Effect of aerobic exercise on cognition in younger adults, Neurology. Poulose et al., (2017) Nutritional Factors Affecting Adult Neurogenesis and Cognitive Function. Adv Nutr. Raven et al., (2017) The role of sleep in regulating structural plasticity and synaptic strength: Implications for memory and cognitive function. Sleep Medicine Reviews. Ferreira et al., (2013) Associations between cognitively stimulating leisure activities, cognitive function and age-related cognitive decline.Int J Geriatr Psychiatry

No. 1

επιλογή 200.000** καταναλωτών

**βάσει πωλήσεων τελευταίων 3 ετών

MemoVigor2

Με κάθε αγορά στηρίζετε τις δράσεις της Alzheimer Hellas

  • Νο.1 σε πωλήσεις στην κατηγορία της μνήμης (βάσει μελέτης Convert Group 2018)
  • Με 17 φυσικά συστατικά
  • Το μόνο προϊόν με 4 τύπους φωσφολιπιδίων
  • Με Κλινικές Μελέτες* στα συστατικά του

Γνώμες Πελατών

foteiniandr

Μέσα σε 10 μέρες άρχισαν να φαίνονται σημάδια βελτίωσης ,μετά από 1 μήνα αρκετά καλά αποτελέσματα και το σημαντικότερο περιέχει βιταμίνες και όχι φαρμακευτικές ουσίες !!!

pavlidoukiki

Έκανα θεραπεία δύο μηνών. Βοήθησε πολύ στη διάθεση, τη μνήμη και τον ύπνο.

thomaidiskon

Διεγείρει τη λειτουργία του εγκεφάλου μου. Δουλεύω όλη μέρα στον υπολογιστή μου, αισθάνθηκα κουρασμένος και νυσταγμένος. Από τότε που ξεκίνησα το Memovigor2, έχω δει τεράστια διαφορά κάθε μέρα

Αναδιώτου Αμαλία

Ο φαρμακοποιός μου συνέστησε το Memovigor2 για την άνοια του πατέρα μου, και απέκτησε κυριολεκτικά τη ζωή του, άρχισε να θυμάται περισσότερο και δεν ήταν πλέον ενοχλημένος από την κατάστασή του.

Καμιτση Μαρία

Εξαιρετικό!!!

Zoran Stojanovski

Έχω ένα μήνα πού παίρνω το MemoVigor 2 και νιώθω καλύτερα..Σας ευχαριστώ

Καθημερινές συμβουλές

Σε συγκεκριμένες περιπτώσεις και υπό την καθοδήγηση του θεράποντος ιατρού, αλλαγές των καθημερινών συνηθειών ενδεχομένως να συμβάλλουν στην βελτίωση της μνήμης.

Κατανάλωση φρούτων και λαχανικών καθημερινά

Κατανάλωση φρούτων και λαχανικών καθημερινά

Κατανάλωση φρούτων και λαχανικών καθημερινά

Κατανάλωση ψαριών, όπως σαρδέλα, σολομός κ.α. τουλάχιστον 1 φορά/εβδομάδα

Κατανάλωση φρούτων και λαχανικών καθημερινά

Καθημερινά 20 λεπτά μέτριας έντασης άσκηση (όπως περπάτημα, ποδήλατο, κολύμπι)

Κατανάλωση φρούτων και λαχανικών καθημερινά

Επαρκής ύπνος τουλάχιστον 7 ώρες καθημερινά

Κατανάλωση φρούτων και λαχανικών καθημερινά

Διάβασμα βιβλίων

Κατανάλωση φρούτων και λαχανικών καθημερινά

Ενασχόληση με σταυρόλεξα ή sudoku

- Stern et al., (2019), Effect of aerobic exercise on cognition in younger adults, Neurology

- Poulose et al., (2017) Nutritional Factors Affecting Adult Neurogenesis and Cognitive Function. Adv Nutr

- Raven et al., (2017) The role of sleep in regulating structural plasticity and synaptic strength: Implications for memory and cognitive function. Sleep Medicine Reviews

- Ferreira et al., (2013) Associations between cognitively stimulating leisure activities, cognitive function and age-related cognitive decline.Int J Geriatr Psychiatry

Άλλοι Χρήστες είδαν επίσης:

Τα συμπληρώματα διατροφής δεν αποτελούν υποκατάστατο μιας ισορροπημένης διατροφής. Μην υπερβαίνετε τη συνιστώμενη ημερήσια δόση. Να φυλάσσεται μακριά από τα μικρά παιδιά. Συμβουλευτείτε τον ιατρό αν είστε έγκυος, θηλάζετε ή ακολουθείτε φαρμακευτική αγωγή.